måndag 11 oktober 2010

På egna ben...

Så var min tid som redaktionell bloggare på den lilla lokaltidningen slut. Ut i stora bloggosfären på egna ben vinglar jag utan någon större riktning eller kompetens. Ändå känner jag att det är roligt att fortsätta, att utveckla i ett annat forum som kan vara friare och mer troget den jag är och det jag egentligen brinner för.
Jag kommer att fortsätta skriva om stort och smått, om livet, om metafysiska funderingar och väldigt jordnära ting. Om integrativ och komplimentär medicin, härliga människor, bra böcker och hemgjord äppelmust. Utan inbördes ordning.

På svajande ben men inte helt utan riktning. Nu bär det iväg. Varje dag blir det inte. Men då och då. Kanske är detta verktyg lättare att hantera från olika datorer i olika länder där jag hamnar nu och då. Förhoppningsvis. Ska också försöka lägga ut lite av Tords fina bilder som kan väcka tankar och reflektion. Välkommen att följa med och bli min vän i det här lilla universat. Eller min kritiker. Eller vad du vill. Välkommen hur som helst.

Echinea Purpurea från min rabatt innan frosten tog den inatt...

Kram!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag kommer definitivt att följa dig här.
    Välkommen till din nya boning :-)

    Kram
    /Morgana

    SvaraRadera
  2. Tack min vän! Det ska bli roligt! Detsamma... jag följer dig! Stor kram

    SvaraRadera